Έχω τον αριθμό αποστολής και δεν το αναγνωρίζει η ιστοσελίδα του μεταφορέα;

Έχει παρατηρηθεί ότι, οι μεταφορικές εταιρίες που αποστέλλουμε τα προϊόντα μόλις τα παραλάβουν από την έδρα μας, δεν το περνάνε (σάρωση)…

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, μας το επιστρέφετε με δικά μας έξοδα αφού πρώτα έχετε…

Μπορώ να ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι μπορείτε. Αν δεν έχετε διεκπεραιώσει την παραγγελία σας ακόμη, μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε από το καλάθι…

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στο οποίο αναγράφονται αναλυτικά όλα όσα έχετε παραγγείλει,…

Θα λάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη φωτογραφία;

ΝΑΙ !!! και από κοντά, όταν το παραλάβετε, θα δείτε ότι είναι ακόμη καλύτερο! Αυτό λένε όλα τα κοριτσάκια :-) Εδώ, όμως, θα ήθελα να σας επισημάνω…

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραγγείλετε τις δημιουργίες μου, Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο lenagamos.gr

Που είναι η παραγγελία μου;

Κάντε κλίκ Εδώ ή στον επόμενο σύνδεσμο https://lenagamos.gr/track-your-order/ για να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας. Για να λειτουργήσει ο σύνδεσμος,…

Επιστροφές Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα είναι χειροποίητα, δεν υπάρχει τίποτα σε απόθεμα και όλα δημιουργούνται αποκλειστικά για εσάς κατόπιν της παραγγελίας…

Ακύρωση Παραγγελίας

Διαβάστε τους Ορους Χρήσης εδώ

Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Η παραγγελία σας μπαίνει στο στάδιο της επεξεργασίας. Ανάλογα τι έχετε παραγγείλει,  ενημερώνεστε άμεσα είτε για την αποστολή της είτε…